יום שישי, 26 ביולי 2013

הפתעה: דיג'י קאלד הציע נישואים לניקי מינא'ז

דיג'י קלאד סוג של ירד על הברכיים וביקש את ידה של הגברת ניקי מינא'ז, ותתפלאו, הוא נראה רציני לגמרי. במשך כמה דקות הוא אומר כמה שהוא אוהב אותה (מבלי חיוך אחד קטן) וכמה הוא רוצה "לבלות איתה את שארית חייו" - אנחנו? בשוק. ניקי? עדיין לא החזירה תשובה. מה אתם חושבים על כל העניין? מה ניקי תגיד? האם הוא היה רציני? אכן הפתעה מבלבלת. בכל אופן, לצפייה:
לחצו כאן. 

14 תגובות:

תעדכנו את זה, זאת הייתה מתיחה והיא נחשפה, די ג'יי קאלד אמר את זה בראיון שזה היה בצחוק ושניקי השתתפה במתיחה. ועוד משהו, בתור מישהו/י שמנהל/ת בלוג מעריצים תשתדל/י לעדכן את זה בזמן, כל הקטע של בלוג זה שאנשים יתעדכנו כאן בבלוג שלך, בדיוק כמו שאני עשיתי בבלוג אמריקאי של ניקי כרגע.

אשמח לא לקבל ממך הוראות. צוות האתר שמע על העניין שכל זה היה בדיחה ובחר שלא לפרסם את זה באתר, אלא במקומות אחרים. שנית, אנחנו מפרסמים הכל בזמן ואני לא צריך להציג בפניך את העובדות ע"פ רשימה. שבת שלום.

תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

אבל למה למחוק תגובות? אין לכפ משהו חכם להגיד או מה? כאלה מושפלים.

לכם*, וכן, יש לנו הרבה מה לומר. אך לא לרמה שלנו לשוחח על כך עם אנונימי. אם תרצה לשמוע תשובות אמיתיות ויותר רציניות או שתפנה אלינו למייל, או לדף הפייסבוק. אנחנו לא פותרים בעיות ככה בחלון תגובות באיזו כתבה עם אדם אנונימי שיודע רק לבוא בטענות. יום טוב

מה הקטע? במילא אתם לא מכירים אותי, למה אתם צריכים להכיר אותי בשביל לדון איתי משהו? חח מזה השטויות האלה? אז הנה הגבתי מהשם שלי ומה זה משנה? עכשיו תוכלו להסביר לי?

כי זה די בטוח שאתה מתחבא מאחורי שם שהוא לא שלך, פרופיל שאינו שלך, ועוד. זה אכן "שטויות" - אם תרצה באמת לדבר ויש לך השגות על האתר וכל המסביב, אנחנו בדף הפייסבוק.

אוקיי, שלחו לי הודעה ותסבירו לי את מה ש"יש" לכם להסביר, אני ישמח לשמוע..
https://www.facebook.com/yonatan.krasnapolsky

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הוסף רשומת תגובה